PREČU PASŪTĪJUMS, IEEJA
Tiešsaistes veikalā pircējs var iepirkties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Pirkuma līgums stājas spēkā no brīža, kad pircējs nospiež pogu "Noformēt pasūtījumu" un norādītajā e-pasta adresē saņem Pasūtījuma apstiprinājumu.
Ja pircējs pamanījis kļūdu pasūtījumā vai vēlas atcelt pasūtījumu, viņam nekavējoties jāsazinās ar www.komoda.lt klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni: +370 651
00 101 un/vai pa e-pastu: info@komoda.lt.
Pircējam ir tiesības izvēlēties iepirkties kā reģistrētam pircējam vai veikt pirkumu bez reģistrācijas. Detalizēta informācija par klientu datu glabāšanu un apstrādi: PRIVĀTUMA POLITIKA
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
SAMAKSAS KĀRTĪBA: SK. VAIRĀK
Pircējs samaksā par precēm vienā no šiem veidiem:
- Maksājums tiešsaistē ar Neopay - izvēloties maksājumu ar Neopay, sistēmā automātiski tiek pieslēgts, un pasūtījuma veicējs uzreiz redz maksājumu.
- Maksājums ar DPD kurjeriem - samaksu ar DPD kurjeriem var pasūtīt tikai tad, ja pasūtījums tiek piegādāts klienta norādītajā adresē. Ar DPD kurjerim var maksāt skaidrā naudā vai ar bankas karti.
- Maksājums saņemot pasūtījumu "komoda.lt" saņemšanas punktā adresē Mainų g. 6, Klaipėda iespējams TIKAI skaidrā naudā, nepieciešams būt summai bez atlikuma.
- Maksājums tiešsaistes bankās.
Izvēloties maksājumu tiešsaistes bankās vai ar Neopay, preces tiek rezervētas uzreiz pēc saņemtās maksājuma. Ja maksājums netiek saņemts 3 darba dienu laikā, pasūtījums tiek atcelts, pirms tam sazinoties ar pircēju personīgi.
Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka tiešsaistes veikalā esošās preces pēc krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst reālajai preču formai un/vai krāsai, pamatojoties uz pircēja izmantotā ekrāna īpašībām.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
PREČU ATGRIEŠANAS/APMAIŅAS KĀRTĪBA: SK. VAIRĀK
Informējam, ka mūsu tiešsaistes veikalā preču apmaiņas iespējas nav.
Pircējs var atgriezt preces un veikt jaunu pasūtījumu, izvēloties citu vēlamo izmēru, krāsu utt.
- Atgriešanas termiņš ir 20 dienas no preces (-u) saņemšanas datuma.
- Par atgrieztajām precēm pircējs saņem visu samaksāto naudu atpakaļ (izņemot piegādes izmaksas).
- Ja prece(-es) tiek atgrieztas bojājumu vai internet veikala vainas dēļ, pārdevējs apņēmās atgriezt pircējam visu samaksātu naudu, ieskaitot piegādes izmaksas.
- Kopā ar pasūtījumiem pircējs saņem "PREČU ATGRIEŠANAS FORMU", kuru nepieciešams aizpildīt, lai veiktu preces (-u) atgriešanu.
- Atgrieztās preces kopā ar aizpildīto "PREČU ATGRIEŠANAS FORMU" tiek nosūtītas uz adresi: UAB "Komoda" Mainų g. 6-305 kab. LT-94101 Klaipėda