PREČU PASŪTĪŠANA, PIETEIKŠANĀS.

  • El. Veikalā Pircējs var iepirkties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
  • Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs noklikšķina uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” un pa e-pastu saņem automātisku pasūtījuma apstiprināšanas vēstuli.
  • Ja pircējs pamana pasūtījumā kļūdu vai vēlas atcelt pasūtījumu, viņam nekavējoties jāsazinās ar www.komoda.lt klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni: +370 65 100 101 pa e-pastu: info@komoda.lt vai jāpiesakās savā kontā e-veikalā www.komoda.lt
  • Pircējam ir tiesības izvēlēties iepirkties kā reģistrētam pircējam vai veikt iepirkšanos bez reģistrācijas. Detalizēta informācija par klientu datu saglabāšanu un pārvaldību. PRIVATUMO POLITIKA

NORĒĶINU PROCEDŪRA. (PLAČIAU)

  • Pircējs maksā par precēm vienā no šiem veidiem:
    Maksājums tiešsaistē, izmantojot Paysera.lt. - Pēc maksājuma izvēles caur Paysera.lt sistēma tiek automātiski pieteikta, un klients uzreiz redz maksājumu.
    DPD kurjeru rēķini - pasūtiet DPD kurjeru rēķinus (gan skaidrā naudā, gan ar karti), jo pasūtījums tiek piegādāts uz klienta adresi.
    Atcelšana veikalā KoModa - tikai skaidrā naudā, ja pasūtījumu var saņemt veikalā Taikos Ave. 141, Klaipėda.
    Norēķini, izmantojot elektronisko banku.
  • Ja izvēlēsities norēķināties, izmantojot e-banku vai caur Paysera.lt, preces tiks rezervētas tūlīt pēc saņemtā maksājuma. Ja maksājums netiek saņemts 3 darba dienu laikā, pasūtījums tiks atcelts pēc personīgas sazināšanās ar klientu.

Pārdevējs nav atbildīgs par preces veikalā var neatbilst faktiskajam preču lielumam, formai un krāsai, ņemot vērā displeja īpašības, kuras Pircējs izmanto savā krāsā, formā vai citos parametros.

ATGRIEŠANAS / AIZSTĀŠANAS PROCEDŪRA. (PLAČIAU)

  • Visas preces, kas iegādātas vietnē www.KoModa.lt, var apmainīt vai atgriezt 20 dienu laikā. (Tikai tad, ja visi nosacījumi ir izpildīti SĄLYGOS PLAČIAU )
  • Par atgrieztajām precēm klients atgūst visus apmaksātos saiņus (izņemot nosūtīšanas izmaksas).
  • Ja prece (-s) ir atgriezta (-as) defekta vai e-veikala kļūmes dēļ, veikals apņemas atmaksāt samaksāto naudu, ieskaitot piegādes izmaksas.
  • Kopā ar pasūtījumiem klients saņem preces aizstāšanas / atmaksas veidlapu gadījumā, ja viņš / viņa vēlētos nomainīt vai atgriezt preci (-es).
  • Atgriežot vai mainot preci (-es), lūdzu, aizpildiet veidlapu un nosūtiet to uz: UAB "Komoda" Mainų g. 6-305kabe. LT-94101 Klaipėda